dimecres, 23 de setembre del 2009

Tardor



Mireu-vos la tardor. Segur que ja la teniu ben a prop. A dins i a fora.

A dins la porteu encara mig amagada, com si no volgués acabar de sortir. És la clau que tanca la porta als excessos de l'estiu, la finestra que ens mostra de nou la rutina, el mirall que ens ensenya qui som i què esperem d'aquest hivern proper.

A fora la trobeu a la brisa que refresca cada dia una mica més, a les mil i una combinacions que fa la gent per vestir-se adequadament en uns dies tan canviants, i a les eternes fulles dels arbres. La tardor es podria dir perfectament fulles. És la imatge més reveladora de l'estació.

És melancònica i és renovadora alhora. És un exercici necessari després de les vacances, si les heu gaudit a l'estiu. És un parèntesi abans de l'arribada de l'hivern. I els parèntesi sempre són benvinguts. Els durs ens empenyen cap a endavant encara que no ho vulgem. Els agradables ens carreguen les piles.

La meva tardor serà nova, diferent, poc rutinària. Quan no en tens, també es troba a faltar, la rutina! Però el que sobretot serà la meva tardor és rica en colors i en olors.

Com serà la vostra tardor? M'ho expliqueu?

3 comentaris:

  1. Espero vendre molt a la tardor :)

    Molt bé el teu bloc :) vols que t'afegeixi al meu per rebre més visites o no tens afany de protagonisme?

    ResponElimina
  2. Com vulguis, Víctor!

    Et dono llibertat absoluta.

    I gràcies per deixar el teu gra de sorra als meus prestatges!

    ResponElimina
  3. Linkada estas. De tota manera el Mr.Kelso és bastant privat també hi acostuma a passar gent que coneixes. El que realment em dona joc ara és el de Kozmic.

    ResponElimina