dimarts, 1 de setembre del 2009

Prestatges?

Una vegada, en una classe de francès del millor 4t d'ESO que he tingut mai, vam jugar al retrat xinès per practicar el condicional. El retrat xinès és un joc oral que consisteix a definir una persona per mitjà de comparacions amb altres categories no humanes. Per exemple: "Si fos un animal seria ...". Un dels alumnes em va triar a mi i, per descriure'm, quan va algú li va preguntar què seria jo si fos un moble, ell va respondre: "Si fos un moble, seria un prestatge molt ben ordenat". Automàticament, la resta de la classe va exclamar: "La Montse, la Montse".
Potser sí. En general sóc ordenada, ho reconec, però també puc ser molt caòtica, quan m'hi poso.
Potser, ben mirat, tots som una mica com un prestatge: tenim els nostres alts i els nostres baixos, som més o menys profunds i contenim moltes coses; algunes a primera fila i, d'altres, una mica més amagades.
A partir d'avui, el dia en què faig 32 anys, us convido a fer una ullada als meus prestatges. Als meus prestatges més personals. Hi trobareu una mica de tot, perquè pugueu triar i remenar com si fóssiu en una llibreria o en una biblioteca. Aquest bloc és la meva oportunitat d'ordenar-me una mica per dins, mentre vosaltres, quan vulgueu i si voleu, us ho mireu des de fora. Deixeu-hi els vostres comentaris per anar omplint aquests prestatges! Benvinguts i... bona lectura!

7 comentaris:

  1. Quina inauguració de bloc tan bonica, Montse! M'has fet pensar en la Carrà i el seu "se fosse..." :-P

    PER MOLTS ANYS!!!

    ResponElimina
  2. Montse, tan blanquet i tan bonic, no estic segur de si podre esta a l'alçada.

    Moltes felicitats!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats Montse!!
    Que passis un dia fantàstic.
    Anirem seguint el bloc.

    Jordi, Elisenda i Mariona

    ResponElimina
  4. Guapetona!! En compte de fer-te un regal a tu pel teu aniversari, ens has fet tu un, i de molt especial...
    Moltes gràcies pel blog i moltes felicitats, no dubtis que a Catalunya has deixat molta gent a qui li hagués agradat estirar-te de les orelles.
    Així doncs, des de BCN, molts petonets de la Laia i el Jordi.

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats Montse i benvinguda al món virtual. M'encantarà anar donant ullades als teus prestatges per anar seguint el teu rastre (intentaré no desordenar res però i tornar a posar-ho tot al seu lloc) i tu ja saps que podràs seguir les nostres petjades a la web de muntanya.
    Molts petonets,
    Elisenda

    ResponElimina
  6. PER MOLTS ANYS, MONTSE! I L'ENHORABONA per aquest bloc, anirem remenant els teus prestatges!

    Petooooons, Mercè.

    ResponElimina
  7. PER MOLTS ANYS Montse i felicitats pel bloc, una molt bona idea per no perdre't la pista mentre corres per Suïssa. Sens dubte, l'aniré seguint amb molta il·lusió!
    Un petonet,
    Alba

    ResponElimina