dilluns, 2 de maig del 2011

No podríem ...?

Davant l'esdeveniment d'impacte mundial del dia...

no podríem ser una mica més cautelosos, si us plau?

Podríem mirar de no caure en la provocació?

Podríem evitar celebrar-ho tan efusivament?

No podríem apostar per la discreció, ni que fos per una sola vegada?

No podríem intentar tenir tots els motius del món per estar contents però dissimular-ho ni que fos una mica?

No podríem ser una mica més coherents?

Sembla que busquem l'efecte contrari, sincerament.

5 comentaris:

  1. Jo, simplement, ni tinc clar si estic content.

    ResponElimina
  2. Per un moment he pensat que parlaves del Barça-Madrid.

    ResponElimina
  3. A mi m'ha tocat viure l'esdeveniment als EUA. I, a banda dels estudiants que van sortir als carrers (que ja devien estar de fest) no he vist grans eufòries. Perquè tot i americans, no són tan tontos com per pensar que el proper Bin Laden ja està maquinant-ne una de grossa. Mentre tinguem dependència del petroli seguirem bevent oli, literalment.

    ResponElimina
  4. El problema no es aquest. Per mi el problema recau en que s'ha executat una persona, independentment del que hagi fet, se l'ha executat sense judici. Això no es el mateix que feien els GAL?... no entenc perqué aquí en aquest "país nostre" tothom està tant content.

    ResponElimina
  5. jo no estic gaire contenta, la història sempre es serveix de caps de turc a qui tallen el cap com un simbol que calma les persones assedegades de venjança, a aquells que per no fixar-s'hi prou no veuen que a els moviments socials posem al davant aquell disposat a donar el seu cap en un moment crucial i ser substituït per un altre...però la marea necessita canvis i debats molt més profunds per tornar a la calma...

    ResponElimina