dilluns, 1 de novembre del 2010

Orquídies

Em van regalar una orquídia el mes de febrer passat. Florida, estilitzada, preciosa.

Al mes de maig va perdre les flors. Ha estat despullada durant més de mig any. L'he continuada regant (poc) i cuidant com feia fins ara, donat que algunes persones ja m'havien dit que una orquídia pot viure molt de temps i no florir.

Ara fa uns dies li han revifat les fulles. Té força brots nous. Està a punt de florir. Al novembre. A Suïssa.

O la meva orquídia va al revés o jo en sé molt poc, de plantes i flors (de fet, això ja us ho garanteixo d'entrada: en sé massa poc). Benvingudes siguin les flors al novembre, en qualsevol cas!

Una curiositat com una altra per encetar aquest mes. Entre neu i flors d'orquídies.

Bon novembre!

1 comentari:

  1. que guai! ara deu estar ben bonica! jo tenia una orquídia lila molt bonica que va començar a perdre les flors d'una manera sospitosa amb l'arribada del lorenzo... hmm... ;)

    ResponElimina