dissabte, 11 de setembre del 2010

Una Diada especial

Em pregunto quin ambient es respirarà, avui, a Catalunya.

Em pregunto com es viurà la Diada en un any en què Catalunya s'ha vist novament qüestionada per l'Estat espanyol.

Em pregunto com se senten alguns ciutadans i ciutadanes de Catalunya, com ara jo, plens de dubtes i de sentiments contradictoris pel que fa a una possible i anhelada independència.

Em pregunto si la lluita pels valors d'una ciutadania lliure, cohesionada i amb sentit democràtic tindrà finalment una recompensa.

Bona Diada a totes i tots!

2 comentaris:

  1. Aquí no es discuteix del Facebook? :)

    La veritat, una diada bastant descafeïnada de moment. La gent parla més de la possible vaga general i la convocatòria d'eleccions el cap de setmana del Barça-Madrid.

    ResponElimina
  2. Facebook? Ai, ara no se m'acut què deus voler dir...en aquest blog hi ha paraules que no s'utilitzen! :-)

    Merci per comentar-me què tal es viu tot plegat. Això de la vaga general no sé si portarà gaire cua...

    ResponElimina