dissabte, 17 de desembre del 2011

Neva

Neva. Des de fa hores. A poc a poc.

El matí d'aquest dissabte ha pres un altre caire, un altre ritme, una altra llum. Hi ha un silenci especial, tot ha quedat esmorteït.

Falta una setmana per Nadal. I en un dissabte en què la resta de la ciutat envaeix supermercats i centres comercials, jo m'estic al menjador de casa, mirant per la finestra, gaudint de l'espectacle i deixant-me embolcallar per la màgia d'aquesta neu tan esperada.

Bones Festes.

Que siguin bones i que siguin festes en la mesura del possible. D'alegria compartida. Amb o sense neu.

3 comentaris:

  1. Pues en Moscú ya ha caído la de Dios es Cristo... Los coches van a otro ritmo, las montañas de nieve se acumulan impidiendo la circulación, la gente resbala en las aceras. Yo hasta he dejado el coche y voy a la oficina en metro para evitar problemas. El martes casi me la pego porque los clavos de los neumáticos resbalan contra las vías del tranvía. Esta mañana, entre la parada del metro y el curro he comido más nieve que helados en toda mi vida. Al llegar a la oficina, parecía un muñeco de nieve, sólo faltaba meterme una zanahoria en la nariz. Y durante el curro se oye al tipo que cuida del parking que se pasa el día dándole a la puñetera pala. Precioso, vaya...

    ResponElimina
  2. ponte la pastanaga en la nariz, queremos fotos ya de Carlos tipo muñeco de nieve como felicitaciones de navidad!!!!!

    ResponElimina